Қысқы маусымның қарсаңында әрбір автокөлік иесі шиналарды жазғы жиынтықтан қысқыға ауыстыру туралы ойлайды. Өйткені, сіз өз өміріңізді, сондай-ақ басқа да жол қозғалысына қатысушылардың өміріне қауіп төндірудің қажеті жоқ екеніне келісесіз. Айта кету керек, шиналарды таңдау автомобильдің маусымдық жұмысындағы өте маңызды кезең болып табылады және оны ерекше, максималды, байсалдылықпен қабылдау керек. Бірақ ең бірінші нәрсе…
«Қыс» немесе «бүкіл маусымдық»?
Бұл сұрақтың жауабы автокөлік иелерінің көпшілігін алаңдатады. Көбінесе бұл мәселе қаржылық жағына қатысты: қысқы шиналар жиынтығы, әсіресе танымал, «сенімді» өндірушілерден, автомобиль рөліне өте қолайлы болып көрінетін «маусымдық» шиналарға қарағанда қымбатырақ. аяқ киім. Дегенмен, «маусымдық» деп аталатын шиналардың қызмет ету мерзімі жазғы және қысқы шиналар жиынтығынан айтарлықтай төмен екенін ескеру керек. Тәжірибе көрсетеді: маусымдық шиналардың жиынтығы үшін (қысқы + жаз) барлық маусымдық шиналардың кем дегенде 2 жиынтығы бар. Автокөлікті тұрақты және қарқынды пайдалану кезінде жыл сайын «маусымдық» шинаны ауыстыру қажет болады.
Салыстырылған шиналардың сапа көрсеткіштеріне келетін болсақ, мұнда да маусымдық көліктерді өңдеу саласында ең жақсы нәтижелер көрсетеді. Бұл қыс мезгілінде айқын сезіледі.
Масақтар.
Өкінішке орай, «Қайсысы жақсы: шиналары бар немесе жоқ?» Деген сұраққа нақты жауап жоқ. Жоқ! Мұзды жол бетінде қозғалған кезде шпилькалардың шпилькасыз шиналардан артықшылығы бар. Бірақ сонымен бірге протектордың асфальтпен жанасу аймағы азаяды, шу күшейеді және жиі шектеулі (табиғи ұсынылатын) режим бар (түйінділердің ұшып кету қаупіне байланысты). Шпиктерді орнату туралы шешімді келесі ойларға сүйене отырып, дербес қабылдау керек...
Егер көлік қысы қатал аймақтарда пайдаланылса және қалалық коммуналдық қызметтер оларға жүктелген міндеттерді тиімді орындауға ынталы болмаса, онда шпилькалар, әрине, артық болмайды! Бұл жағдайда қарлы, мұз басқан жолда көлікті басқару әлдеқайда жоғары болады.
Айта кету керек, барлық қысқы доңғалақтарды «тақтауға» болмайды. Өндірушіден кірістірілген шпилькалары бар жинақты сатып алу жақсы шешім болар еді. Бұл олардың дұрыс ретпен орнатылуын және жол төсемімен ұстаудың оңтайлы тепе-теңдігін қамтамасыз етеді. Өзін-өзі орнатуға да рұқсат етіледі, бірақ оны тек кәсіби мамандар жасау керек, әйтпесе салдары қайғылы болуы мүмкін.
Айта кету керек, егер сіз шпилькалары бар жаңа қысқы шиналарды ұнатсаңыз, тыныш, өлшенген жүргізу үшін 60-70 км/сағ жылдамдықты сақтай отырып, оларды бірнеше жүз километрге жүгіру керек. Бұл әрбір шыбық орнына түсіп, өзін бекіту үшін қажет.
Шпилькасыз шиналарды сатып алғанда, протектор үлгісіне назар аударыңыз. Бағытталған өрнек дөңгелектердің астындағы шламды алып тастауға және таза жолда жақсырақ қозғалуға мүмкіндік береді, ал үлкен дойбы үлгісі қарда өзін жайлы сезінуге мүмкіндік береді. Ең сәтті, сызбаның сапасы бойынша, деп аталады. Velcro. Олардың кішкентай саңылаулары бар - ламеллалар. Бұл шиналардың параметрлері шпилькаларға жақын.
Қысқы шиналардың оңтайлы өлшемін таңдау.
Мұнда сіз өз көлігіңізді өндіруші ұсынған ұсыныстарды тыңдауыңыз керек. Дөңгелектің өлшемін ұлғайту арқылы сіз шанақ элементтеріне жабысып қалу қаупін тудырасыз (көлік жүргізу кезінде көліктің қалқандарына жабысатын қарды ескерген жөн); оны азайту арқылы сіз қонуды төмендетесіз, осылайша қонуды азайтасыз. көліктің елден өту мүмкіндігі. Доңғалақ жинағының сіздің көлігіңіз үшін стандартты диаметрден ауытқуы шамалы болуы керек - 1-2 см.
Шина профилін таңдаған кезде (айтпақшы, өндіруші өлшемімен шектелген) стандартты өлшемдерден үлкенірек өлшемді орнатуға болады. Ені мүмкіндігінше кішірек таңдалуы керек, өйткені ол тайғақ немесе аздаған қар басқан жолда бақылауға оң әсер етеді (және онда «тайғақ» әлдеқайда аз болады). Ұзынырақ және жіңішке - бұл сізге қыста қажет!
Сондай-ақ, дөңгелектер туралы ұмытпаңыз: қыста құйылған немесе жеңіл легирленген дөңгелектерден гөрі штампталған темір дөңгелектерді қолданған жөн. Олар соққыларға жақсы жауап береді (әсіресе мұзды).
Жылдамдық режимі.
Шиналар жылдамдығының индексін таңдауға келгенде, логика мен парасаттылықты басшылыққа алу керек! Бұл параметрді таңбалау А-дан Z-ге дейінгі индекстермен (100-300 км/сағ) жүзеге асырылады. 180 км/сағ және одан жоғары жылдамдыққа жетуге мүмкіндік беретін шиналар үшін артық төлем жасаудың мүлдем мағынасы жоқ екені анық (және бұл мұзды, қарлы жолда!!!). N индексі (140 км/сағ) кез келген қысқы жарыс жүргізушісін толығымен қанағаттандырады. Жылдамдық индексі сыни деңгей емес екенін түсіну керек, одан асып кету жағымсыз салдарға әкеледі (10-15 км ауытқуға рұқсат етіледі).
Шинаның тозуына төзімділік.
Сатып алған шинаның беріктігін анықтайтын параметр тозуға төзімділік коэффициенті деп аталады. Ол 100-ден 400 бірлікке дейін ауытқиды, бұл 48 және 192 мыңға сәйкес келеді. километр жол жүрді. Көрсеткіш шартты болса да, бұрынғысынша жоғарырақ параметрге артықшылық беру керек.
Бренд таңдау.
Брендті таңдау, өкінішке орай, әрқашан өнімнің сапасына әсер етпейді. Әрине, егер сізде үлкен бюджет болса, отандық өндірушілерге де қарамауыңыз керек. Bridgestone, Continental, Gislaved, Goodyear, Nokian, Michelin сияқты брендтер шетелде де, біздің магистральдарда да жақсы нәтиже көрсетті. Бірақ сіз тіпті белгілі өндірушілердің сәтсіз шиналар үлгілерін кездестіретінін түсінуіңіз керек, ал керісінше, аз танымал бренд жеткілікті жоғары сапалы және табысты өнімді ұсына алады. Автокөлік иелерінің көптеген форумдары мен қауымдастықтары бар, олар (сынақ және қате арқылы) сіздің бюджетіңізге ең жақсы нұсқаны табуға көмектеседі.