Таныс жағдай: сіз көлікті бір-екі сағатқа қалдырып, фараны өшіруді ұмытып кеткенсіз. Нәтижесінде сіз батареяның күйіне байланысты көптеген проблемаларды аласыз. Егер ол максималды зарядсыздандырылса, бұдан былай қымбат көлікті жөндеуден аулақ болу мүмкін болмайды және тұтастай алғанда қауіпсіз қозғалу мүмкін болмайды.
Батареяның күйін тексерудің үш жолы 1. Көзбен шолу. Батареяны алып тастаңыз, оны тегіс жерге қойыңыз, жақсы жарықтандырыңыз және көлік құралының қорабын мұқият тексеріңіз. Біріншіден, корпустың деформациясына, тіпті шамалы зақымдануына жол берілмейді. Екіншіден, ластану, электролит ағып кету іздері әдетте қауіпті, өйткені аккумулятордың жұмысындағы нашарлау процесі сенімді түрде басталды және оны тек кешенді автомобиль жөндеуі тоқтата алады.
Ескерту кеңесі! Денедегі кір сода ерітіндісіне малынған қалың шүберекпен жойылады. Оны қалай пісіру керек? – Бір ас қасық содасын стандартты стаканға жылы сумен ерітіңіз.
2. Техникалық бақылау. Электрлік параметрлерді өлшеу үшін мультиметрді пайдаланыңыз. Алынған нәтижелерді байсалды түрде бағалаңыз, батареяның зарядсыздану деңгейін және оның нормаға сәйкестігін тексеріңіз. Егер дисплейдегі сан 12,1 В-тан төмен болса, көлікті жөндеу қажет болады. Бұл батареяның әлеуеті азайып бара жатқанын білдіреді. Тағы бір қадам төмен түсіп, құрылғы жүз пайыз зарядсызданады. Қолыңызда мультиметр болмаса, Астанадағы электрикке хабарласуға немесе оны дүкеннен сатып алуға кеңес береміз.
Ескерту кеңесі! Қызыл түске боялған миллиметрлік зонд батарея терминалының оң аймағында жалғанған. Ал теріс заряды бар құрылғының қара зонды ағып кеткен және зақымдалған жерлерде сыналатын қондырғының корпусына жақындатылады. Мультиметрдің өнімділігі бағаланады.
3. Электролит күйін бағалау. Электролиттің деңгейі мен тығыздығын тексеру үшін ареометр қолданылады. Құрылғы сұйықтықтың тығыздығын өлшеуге арналған шыны-мыс түтік болып табылады. Ол автомобильдерді сынау және жөндеу үшін үнемі қолданылады. Шыдамды болыңыз және әр батарея сыйымдылығын өлшеңіз.
Ескерту кеңесі! Ыңғайлы позицияны алыңыз, батарея қорларына қол жеткізіңіз, қолыңызға ареометрді алыңыз және оны тігінен шекке дейін, яғни сепаратор торына түсіріңіз. Өлшеу құрылғысын осы күйде бірнеше секундқа бекітіңіз, содан кейін оны шығарып, көрсеткіштерді алыңыз. Электролит нормасы 10-15 мм құрайды.
Сұйықтықтың түсіне назар аударыңыз - ол мөлдір болуы керек! Ешқандай қоспаларға жол берілмейді.
Осылайша, вагондарды жоспарлы жөндеу әрбір көлік иесінің міндеті. Батареяның күйі туралы ұмытпаңыз, оны мезгіл-мезгіл тексеріп тұру жақсы. Бұл жағдайда қымбат көлікті жөндеудің қажеті болмай қалуы мүмкін, егер кенеттен болат ат кенеттен қалт жіберсе, өмірлік жоспарлар бұзылмайды.