Егер сіздің көлігіңіз солға немесе оңға қарай тартса, онда бірдеңе дұрыс емес. Бұл ыңғайсыз ғана емес, сонымен қатар қауіпті. Себептер шиналардағы ауаның біркелкі болмауы, дөңгелектердің тураланбауы, суспензияның тозуы және т.б. болуы мүмкін. Міне, осы мәселені шешу үшін бірнеше жылдам кеңестер.
1-қадам: мәселені зерттеңіз Біріншіден, мәселенің сипатын анықтаңыз. Автокөлік үнемі оңға немесе солға қарай тартады ма? Тек жеделдету кезінде? Әлде тежеу кезінде ме? Егер сіз негізгі ойларды түсінсеңіз, ықтимал себебін тез анықтайсыз және, ең алдымен, автомеханиктің жұмысын жеңілдетесіз.
2-қадам: қысымды тексеріңіз Автокөліктің бүйірге тартылуының ең көп тараған себептерінің бірі - шинаның біркелкі емес қысымы. Шамадан тыс үрленген шиналар көлігіңіздің күйіне әсер етеді. Осыған байланысты көлік бүйірге, алға немесе артқа қарай тартыла бастайды (домалағандай). Егер бұл біркелкі емес шинаның үрлеуі ұзақ уақыт бойы түзетілмесе, дөңгелектерді дұрыс реттемеу салдарынан көлікті басқару кезінде ақаулар туындауы мүмкін. Сондықтан мұны кейінге қалдырмаған дұрыс. Ұсынылған шиналарды толтыру деңгейін біліп, шиналарыңызды тексеріп, үрлеу үшін жақын жердегі авто жөндеу шеберханасына барыңыз.
3-қадам: Дөңгелектің туралануын соңғы рет қашан тексергеніңізді есте сақтаңыз Егер сіз шиналарыңыздың дұрыс үрленгеніне сенімді болсаңыз, онда дөңгелекті туралауды қанша уақыт бұрын тексергеніңізді есіңізде сақтаңыз. Ұзақ уақыт өтсе, доңғалақты туралау бұрыштарының реттелмегеніне байланысты көлігіңіз еңкейіп жатқан болуы мүмкін.
Бұл сонымен қатар шиналар протекторының тозуына, рульдік басқарудың иілуіне және шиналардың сықырлауына әкелуі мүмкін. Доңғалақтардың туралануын тексеру кезінде техник барлық зауыттық сипаттамаларға сәйкес дөңгелектерді, шиналарды және суспензияны реттейді. Нәтижесінде, жүріс қайтадан тегіс, тұрақты және еңіссіз болады.
4-қадам: Тежегіштерді тексеріңіз Сонымен, сіз шиналарыңыздың тураланғанына және артық немесе төмен толтырылмағанына сенімдісіз. Тамаша! Бірақ көліктің жағына қарай тартылуына тағы не себеп болуы мүмкін? Мысалы, кептелген калибрлер. Олар тежегіш тақталарға қысым жасайды, соның салдарынан көлік тоқтайды. Суппорт кептеліп қалса, төсемдердегі қысым біркелкі болмауы мүмкін. Сондықтан көлік аздап жағына қарай тартылуы мүмкін. Қалай болғанда да, тежеу жүйесінің нашар жұмысы жолаушылар мен жүргізушіге үлкен қауіп төндіруі мүмкін.
Көлігіңіздің бүйіріне қарай тартылуының тағы бірнеше ықтимал себептері бар: сынған доңғалақ мойынтірегі, тозған рульдік тетік немесе штангадағы ақаулар. Барлық осы ақауларды өз бетінше анықтау қиын. Олар өте қауіпті, сондықтан оларды елемеуге болмайды.