Автокөлікті басқару үшін тек қалау жеткіліксіз, сіз қарапайым жүргізу дағдыларын және жол қозғалысы ережелерін білуіңіз керек. Осылайша, алдын ала, көп сағаттық сабақтар адамды өз бетінше жүргізуге дайындайды.
Дегенмен, көптеген нюанстарға қарамастан, ілінісуді дұрыс пайдалану басымдыққа ие болады, өйткені техниканы бұзу оның жану қаупін арттырады. Іске қосу техникасын меңгеру ұзақ уақыт бойы өнімділікті сақтай отырып, іліністі шамадан тыс жүктеуден аулақ болуға мүмкіндік береді.
Дегенмен, қозғалысты бастау іліністің күйіп кетуіне әкелетін жалғыз жағдай емес. Көлік жүргізу стилі үлкен рөл атқарады. Бұл негізінен жаңадан бастағандар үшін меңгеру қиын күрделі маневрлерге қатысты. Осыған байланысты, агрессивті жүргізу стилінен аулақ болған жөн.
Қолмен беріліс қорабындағы муфтаның тозуы
Тұтастай алғанда, ілінісуді жағу арқылы тоздыру ерекше қиындықтар туғызбайды. Жақсы мысал көше жарысының көлігі болар еді. Айналым санын 5 мыңға жеткізіп, педальды босату жеткілікті. Осы жүргізу стиліне байланысты бөлшектер апта сайын ауыстырылады. Агрессивтіліктен басқа, педальды ұзақ уақыт бойы жартылай күйде ұстау ілініске үлкен зиян келтіреді.
Төзімді емес (кір) бетінде ұзақ уақыт сырғып кету де жоғарыда аталған құбылысқа әкеледі. Мәселе құрылғының жанып жатқанын және болат дискілердің толығымен тегістелгенін білдіретін тән қасиеттерге ие болатын иіспен анықталады. Төмендеу кезінде берілістерді өшіру ұсынылмайды, тежегішті тікелей қолдана отырып, беріліс тетігін бірінші жылдамдыққа қойған жөн.
Муфта дегеніміз не?
Автокөлікті пайдалану мәселесіне сауаттылықпен қарау үшін оның негізгі элементтері туралы ақпаратты зерттеген жөн. Clutch - солардың бірі. Бұл көлік блогы шассидің бөлігі болып табылады, ол арқылы иінді білік редуктордан қысқа уақытқа ажыратылады. Әйтпесе, беріліс ауыстырып, тоқтап тұрған жерден қозғалғанда оң нәтижеге жету мүмкін емес еді.
Көп жағдайда жүк және жеңіл автомобильдер бір пластиналы муфтамен жабдықталған. Негізгі сипаттамалары бойынша мұндай бөлікті үйкеліс бөлігі деп санауға болады. Оның құрылымы негізгі құрылғы мен жетекті қамтиды.
Дискінің өнімділік деңгейін анықтау үшін қарапайым сынаққа жүгіну керек. Оны орындау үшін төртінші жылдамдықты қосып, газ педальын соңына дейін басу керек. Егер диск тозбаса, қозғалтқыш өзіне тән гүріл шығарады және машина дірілдейді. Егер бұл белгілер болмаса, ілінісуді ауыстыру қажет. Кейбір жағдайларда сіз күйген резеңке иісін сезе аласыз.
Ілініс құрылғысының ерекшеліктері
Іліністің қалай жұмыс істейтінін толық түсіну үшін автомобильдің бұл компоненті неден тұратынын нақты түсіну керек. Ілініс құрылымы келесідей:
Қысым түріндегі диск. Автокөлік жүргізушілері арасында қысым тақтасы көбінесе «себет» деп аталады. Бұл визуалды тексеру кезінде бұл элементтің себетке ұқсайтындығымен ақталады. Негіз қысымды типтегі платформаға қосылған босату серіппелерімен жабдықталған. Бұл элемент маховикпен тікелей байланысы бар;
Жетекші диск. Механикалық жүйе пайдаланылған жағдайда жану қаупін азайтуға мүмкіндік береді;
Подшипникті босатыңыз. Тұрақтылық үшін бекіткіш серіппелер қолданылады. Құрылғы кіріс білігінде орналасқан және подшипник арқылы жетек шанышқысын басқаруға болады. Қысым алаңы - бөліктің бір жағы;
Педаль. Кабинада, педальдар тобының сол жағында орналасқан. Автоматты беріліс қорабында мұндай педаль жоқ.
Іске қосу сәтінде ілінісуді қалай қорғауға болады?
Көлік жұмыс істеп тұр, беріліс тетігі бейтарап күйде. Іліністі қорғау үшін педаль басылып, бірінші жылдамдыққа көшу жүзеге асырылады. Бұл жағдайда кез келген жүргізушінің мақсаты - иінді білік пен беріліс қорабы арасындағы біркелкі байланыс.
Бейтараптан бірінші беріліске ақаусыз өту процесі келесі реттіліктен тұрады:
Жеңіл педаль қысымы. Маховиктің дискімен біркелкі қосылуының арқасында машина ең аз жылдамдықпен қозғала бастайды;
Екінші кезең бірнеше секундтық кешіктіруді қамтиды. Мұндай үзіліс маховиктің және берілген дискінің айналу жылдамдығында теңгерімді орнатуға мүмкіндік береді. Көліктің жылдамдығы артады;
Соңғы кезеңде трансмиссияға толық момент берілетін қалыпты жылдамдықты байқауға болады. Педаль босатылуы мүмкін. Педальді нормадан артық ұстау дискінің тез тозуына әкеледі.
Құзыретті бастаманың нәзік тұстары
Көлікті жүргізуді бастамас бұрын қозғалтқышты қыздыру арқылы жұмыс жағдайына келтіру керек. Қол тежегіші жұмыс күйінде болуы керек. Ілініс педальын соңына дейін басу арқылы беріліс тетігі біреуге орнатылады.
Жүйені жанудан қорғау үшін педаль орнату сәтін жасауға мүмкіндік беретін күйге орнатылады. Бұл ретте сіз газ педальына қысымды арттыра аласыз. Тахометр көрсеткіштері 1500 айн/мин көрсетеді. Жылдамдық деңгейін көрсетілген белгіден жоғары көтеру муфта үшін қауіпсіз емес.
Тахометр көрсеткіштерін тұрақты бақылау жағдайды үнемі бақылауға мүмкіндік береді. Көптеген жүргізушілер есту қабілетіне сенеді, бірақ бұл опция әрқашан жұмыс істемейді. Жаңадан бастаушылар үшін бұл азырақ маңызды. Бірінші рет, жаттығудан кейін, сәл ерекше болады, сондықтан сезімталдықты бұзбау үшін жұмсақ аяқ киімге ауысқан жөн.
Бағдаршамда және кептелісте муфтаны пайдаланудың нюанстары Автомектеп мамандарының көпшілігі бағдаршамға тоқтаған кезде ілінісуді басып, бірінші жылдамдықты орнатуды ұсынады. Мұндай әрекеттер босату клапанының шамадан тыс жүктелуіне әкеледі, бұл бөлікті жағу мүмкіндігін арттырады. Берілістерді бейтарап күйге қойып, педальды басқан жөн.
Трансмиссия жүйесіндегі бітелу - ең қауіпті жау. Мәселе мынада, көптеген жүргізушілер әртүрлі дәрежеде позицияны сақтай отырып, іліністі босатпайды. Бұл позиция жетекші диск пен маховик арасында тұрақты байланысқа әкеледі. Қозғалыс синхронизациясы жоқ, бұл жүйені қыздыруға және ықтимал жануға ықпал етеді. Жағдайдан шығу жолды кезең-кезеңімен еңсеру, ілінісу педальынсыз берілістерді ауыстыру арқылы қол жеткізіледі.
Жалпы алғанда, тартымдылықты сақтау міндеті өте оңай, жоғарыда келтірілген ұсыныстарды орындау жеткілікті.