alt
• 9:00-ден 20:00-ге дейін
WhatsApp-та жазу

Іліністі сауатты пайдалану

Бастау техникасын игеру ұзақ уақыт бойы өнімділікті сақтай отырып, іліністің шамадан тыс жүктелуіне жол бермейді.

Іліністі сауатты пайдалану alt
alt

Автокөлікті басқару үшін тек қалау жеткіліксіз, сіз қарапайым жүргізу дағдыларын және жол қозғалысы ережелерін білуіңіз керек. Осылайша, алдын ала, көп сағаттық сабақтар адамды өз бетінше жүргізуге дайындайды.

Дегенмен, көптеген нюанстарға қарамастан, ілінісуді дұрыс пайдалану басымдыққа ие болады, өйткені техниканы бұзу оның жану қаупін арттырады. Іске қосу техникасын меңгеру ұзақ уақыт бойы өнімділікті сақтай отырып, іліністі шамадан тыс жүктеуден аулақ болуға мүмкіндік береді.

Дегенмен, қозғалысты бастау іліністің күйіп кетуіне әкелетін жалғыз жағдай емес. Көлік жүргізу стилі үлкен рөл атқарады. Бұл негізінен жаңадан бастағандар үшін меңгеру қиын күрделі маневрлерге қатысты. Осыған байланысты, агрессивті жүргізу стилінен аулақ болған жөн.

Қолмен беріліс қорабындағы муфтаның тозуы

Грамотное использование сцепленияТұтастай алғанда, ілінісуді жағу арқылы тоздыру ерекше қиындықтар туғызбайды. Жақсы мысал көше жарысының көлігі болар еді. Айналым санын 5 мыңға жеткізіп, педальды босату жеткілікті. Осы жүргізу стиліне байланысты бөлшектер апта сайын ауыстырылады. Агрессивтіліктен басқа, педальды ұзақ уақыт бойы жартылай күйде ұстау ілініске үлкен зиян келтіреді.

Төзімді емес (кір) бетінде ұзақ уақыт сырғып кету де жоғарыда аталған құбылысқа әкеледі. Мәселе құрылғының жанып жатқанын және болат дискілердің толығымен тегістелгенін білдіретін тән қасиеттерге ие болатын иіспен анықталады. Төмендеу кезінде берілістерді өшіру ұсынылмайды, тежегішті тікелей қолдана отырып, беріліс тетігін бірінші жылдамдыққа қойған жөн.

Муфта дегеніміз не?

Грамотное использование сцепленияАвтокөлікті пайдалану мәселесіне сауаттылықпен қарау үшін оның негізгі элементтері туралы ақпаратты зерттеген жөн. Clutch - солардың бірі. Бұл көлік блогы шассидің бөлігі болып табылады, ол арқылы иінді білік редуктордан қысқа уақытқа ажыратылады. Әйтпесе, беріліс ауыстырып, тоқтап тұрған жерден қозғалғанда оң нәтижеге жету мүмкін емес еді.

Көп жағдайда жүк және жеңіл автомобильдер бір пластиналы муфтамен жабдықталған. Негізгі сипаттамалары бойынша мұндай бөлікті үйкеліс бөлігі деп санауға болады. Оның құрылымы негізгі құрылғы мен жетекті қамтиды.

Дискінің өнімділік деңгейін анықтау үшін қарапайым сынаққа жүгіну керек. Оны орындау үшін төртінші жылдамдықты қосып, газ педальын соңына дейін басу керек. Егер диск тозбаса, қозғалтқыш өзіне тән гүріл шығарады және машина дірілдейді. Егер бұл белгілер болмаса, ілінісуді ауыстыру қажет. Кейбір жағдайларда сіз күйген резеңке иісін сезе аласыз.

Ілініс құрылғысының ерекшеліктері

Грамотное использование сцепленияІліністің қалай жұмыс істейтінін толық түсіну үшін автомобильдің бұл компоненті неден тұратынын нақты түсіну керек. Ілініс құрылымы келесідей:

Қысым түріндегі диск. Автокөлік жүргізушілері арасында қысым тақтасы көбінесе «себет» деп аталады. Бұл визуалды тексеру кезінде бұл элементтің себетке ұқсайтындығымен ақталады. Негіз қысымды типтегі платформаға қосылған босату серіппелерімен жабдықталған. Бұл элемент маховикпен тікелей байланысы бар;

Жетекші диск. Механикалық жүйе пайдаланылған жағдайда жану қаупін азайтуға мүмкіндік береді;

Подшипникті босатыңыз. Тұрақтылық үшін бекіткіш серіппелер қолданылады. Құрылғы кіріс білігінде орналасқан және подшипник арқылы жетек шанышқысын басқаруға болады. Қысым алаңы - бөліктің бір жағы;

Педаль. Кабинада, педальдар тобының сол жағында орналасқан. Автоматты беріліс қорабында мұндай педаль жоқ.

Іске қосу сәтінде ілінісуді қалай қорғауға болады?

Грамотное использование сцепленияКөлік жұмыс істеп тұр, беріліс тетігі бейтарап күйде. Іліністі қорғау үшін педаль басылып, бірінші жылдамдыққа көшу жүзеге асырылады. Бұл жағдайда кез келген жүргізушінің мақсаты - иінді білік пен беріліс қорабы арасындағы біркелкі байланыс.

Бейтараптан бірінші беріліске ақаусыз өту процесі келесі реттіліктен тұрады:

Жеңіл педаль қысымы. Маховиктің дискімен біркелкі қосылуының арқасында машина ең аз жылдамдықпен қозғала бастайды;

Екінші кезең бірнеше секундтық кешіктіруді қамтиды. Мұндай үзіліс маховиктің және берілген дискінің айналу жылдамдығында теңгерімді орнатуға мүмкіндік береді. Көліктің жылдамдығы артады;

Соңғы кезеңде трансмиссияға толық момент берілетін қалыпты жылдамдықты байқауға болады. Педаль босатылуы мүмкін. Педальді нормадан артық ұстау дискінің тез тозуына әкеледі.

Құзыретті бастаманың нәзік тұстары

Грамотное использование сцепленияКөлікті жүргізуді бастамас бұрын қозғалтқышты қыздыру арқылы жұмыс жағдайына келтіру керек. Қол тежегіші жұмыс күйінде болуы керек. Ілініс педальын соңына дейін басу арқылы беріліс тетігі біреуге орнатылады.

Жүйені жанудан қорғау үшін педаль орнату сәтін жасауға мүмкіндік беретін күйге орнатылады. Бұл ретте сіз газ педальына қысымды арттыра аласыз. Тахометр көрсеткіштері 1500 айн/мин көрсетеді. Жылдамдық деңгейін көрсетілген белгіден жоғары көтеру муфта үшін қауіпсіз емес.

Тахометр көрсеткіштерін тұрақты бақылау жағдайды үнемі бақылауға мүмкіндік береді. Көптеген жүргізушілер есту қабілетіне сенеді, бірақ бұл опция әрқашан жұмыс істемейді. Жаңадан бастаушылар үшін бұл азырақ маңызды. Бірінші рет, жаттығудан кейін, сәл ерекше болады, сондықтан сезімталдықты бұзбау үшін жұмсақ аяқ киімге ауысқан жөн.

Бағдаршамда және кептелісте муфтаны пайдаланудың нюанстары Автомектеп мамандарының көпшілігі бағдаршамға тоқтаған кезде ілінісуді басып, бірінші жылдамдықты орнатуды ұсынады. Мұндай әрекеттер босату клапанының шамадан тыс жүктелуіне әкеледі, бұл бөлікті жағу мүмкіндігін арттырады. Берілістерді бейтарап күйге қойып, педальды басқан жөн.

Трансмиссия жүйесіндегі бітелу - ең қауіпті жау. Мәселе мынада, көптеген жүргізушілер әртүрлі дәрежеде позицияны сақтай отырып, іліністі босатпайды. Бұл позиция жетекші диск пен маховик арасында тұрақты байланысқа әкеледі. Қозғалыс синхронизациясы жоқ, бұл жүйені қыздыруға және ықтимал жануға ықпал етеді. Жағдайдан шығу жолды кезең-кезеңімен еңсеру, ілінісу педальынсыз берілістерді ауыстыру арқылы қол жеткізіледі.

Жалпы алғанда, тартымдылықты сақтау міндеті өте оңай, жоғарыда келтірілген ұсыныстарды орындау жеткілікті.

Келіп, өзіңіз көріңіз!

Автомектебіміздің мүмкіндіктерін бағалау үшін, сіз теориялық немесе практикалық сабақтардың кезеңдерін таңдауға барлық жағдайда келе аласыз (сабақтардың кестесін телефон арқылы түсінуіңіз болады:

Толығырақ

Басқа пайдалы материалдар

Жүргізуді үйрену: сауатты, қызықты, тиімді!

Көлік-бұл жайлылық, ыңғайлылық және рахат. Біздің жылдам жұмыс уақытында көлік құралын басқара білу өмірлік қажеттілікке айналады. Көлік жүргізуді үйрену процесі қаншалықты сауатты, шебер және...

19 қараша 2015
Толығырақ оқу
Қозғалтқыш майларының жіктелуі

Жақсы мотор майын таңдау үшін көршіңізден механиктен кеңес алу немесе пайдалану жөніндегі нұсқаулықты оқып шығу жеткілікті сияқты....

20 шілде 2016
Толығырақ оқу
Қысқы жүргізудің негізгі нюанстары

Жауын-шашын, көктайғақ, нөлден төмен температура, калибр сияқты құбылыстар автокөлік жүргізушісінің өмірін едәуір бұзуы мүмкін, әсіресе көлік құралының неге кенеттен басқаша әрекет ететінін...

18 қараша 2016
Толығырақ оқу
Автокөлік кондиционеріне техникалық қызмет көрсету туралы не білуіңіз керек?

Автокөліктің кондиционері-ыстық мезгілде және жаңбырлы ауа-райында қажет құрылғы. Кез келген басқа механикалық құрылғы сияқты, автомобиль кондиционері жоғары сапалы жөндеуді және уақтылы профилактикалық...

13 мамыр 2017
Толығырақ оқу
Көлікте сұйықтық ағып жатқанын қалай білуге болады

Жеңіл автомобиль сұйықтықтарының ағып кетуін анықтау бойынша нұсқаулар мен кеңестер берілген шағын кіріспе мақала....

17 мамыр 2018
Толығырақ оқу
Автокөлік суспензиясының қызмет ету мерзімін қалай ұзартуға болады?

Барлық автомобиль суспензияларының конструкциялары ұқсас құрылымға ие. Атап айтқанда, доңғалақ хабы көлденең және тік жазықтықтарда еркін қозғалу үшін доп тіректері арқылы рычагтар деп аталады....

22 маусым 2017
Толығырақ оқу
АВТОКӨЛІКТЕГІ қозғалтқыштың қызып кетуі: не істеу керек

Егер қозғалтқыш әлі де қайнап жатса, онда оның салдары әр түрлі болуы мүмкін, тіпті күрделі жөндеуге немесе тіпті қозғалтқышты ауыстыруға дейін, бұл өте ыңғайсыз ғана емес, сонымен қатар үстеме....

14 маусым 2016
Толығырақ оқу
Автокөлікке арналған қысқы резеңкені таңдау бойынша ұсыныстар

"Қыс" немесе "барлық Маусым"? Бұл сұрақтың жауабы автомобиль иелерінің жеткілікті санын алаңдатады. Айта кету керек, резеңке таңдау-бұл автомобильдің маусымдық жұмысындағы маңызды кезең…...

11 қазан 2016
Толығырақ оқу
Автокөлік дабылдарының түрлері

Электрондық автокөлік дабылдарын пайдалану автокөлікті ұрлаудан қорғаудың ең кең тараған әдісі болып табылады. Мұның басты себебі-салыстырмалы түрде арзан және қолданудың қарапайымдылығы....

11 тамыз 2016
Толығырақ оқу
Қарқынды ағынмен жүру: жаңадан бастаған жүргізушілерге арналған кеңестер

Тығыз қозғалыс жағдайында сіз жалпы жылдамдықты ұстануыңыз керек және алдын-ала жүруге тырыспаңыз. Жылдамдық режимін сақтамау бензин ағынының жоғарылауына, қауіптілік дәрежесінің жоғарылауына...

22 желтоқсан 2015
Толығырақ оқу
    Науқан!
    30 000 ₸

    Онлайн тренинг алыңыз

    Қазақстанның барлық аймақтары мен қалаларына арналған

    • Қазақстанның барлық аймақтарында!
    • Оқу кезеңі 1.5 - 2 ай
    • Ең жақсы оқытушылар
    WhatsApp-та жазу
    Онлайн тренинг алыңыз