Ауа-райын болжау мүмкін емес, оның қыңырлығы сізді ең күтпеген сәтте таң қалдырады. Жаңбыр жолдағы жағдайды түбегейлі өзгертуі мүмкін. Статистика көрсеткендей, апаттардың 27 пайызы дымқыл асфальтта болады. Ылғал жол жабындары мұздан кем қауіпті емес.
Басты қауіп – жүргізушілердің жауын-шашынды ескермейтіндігі. Зерттеулер көрсеткендей, алғашқы бірнеше сағатта дымқыл жолға ерекше көңіл бөлу керек, өйткені асфальт бетіндегі шаң мен түрлі майлар қабаты суланып, шырышты қабат түзеді. Мұндай жағдайларда жол бетіндегі шиналардың ұсталуы нөлге дейін азаяды.
Сарапшылардың ұсыныстары
Жаңбыр кезінде мамандар ерте кетуге кеңес береді. Жылдамдығы 50 км/сағ аспауы керек. Асығыстық, қалыпты жағдайдағыдай, жақсылыққа апармайды.
Кенет тежеуді болдырмаңыз және ешқашан алдыңғы дөңгелектері сыртқа бұрылған кезде тежемеңіз. Бұрылысты алдын ала есептеп, тежегіштерді (жылдамдықты азайту) түзу учаскеде басу керек, содан кейін руль дөңгелегін бұру керек. Әйтпесе, көлік 85% жағдайда сырғып кетеді.
Круиздік бақылауды пайдалану ұсынылмайды, өйткені оның функциялары (кейбір автомобиль үлгілерінде) ылғалды жолдарға арналмаған.
Егер сізде үлкен шалшықты айналып өту мүмкіндігі болса, оны пайдаланыңыз. Өйткені, әр түрлі тосынсыйлар болуы мүмкін. Сонымен қатар, терең шалшық арқылы жүру кезінде автокөліктің тұтануын су басып қалу және оның ішінде тоқтап қалу қаупі бар.
Төмен сәулелер мен бүйірлік шамдар туралы ұмытпаңыз. Шыны тазалағыштардың жұмысқа жарамдылығын тексеріңіз, әдетте, «жеңілдік заңы» дұрыс уақытта іске қосылады, жаңбыр жауған кезде жолды тоқтатуға тура келеді.
Айналадағы трафикке назар аударыңыз. Қарсы келе жатқан көлік (әсіресе жүк көлігі немесе автобус) доңғалақтың астынан шыққан лай ағынымен біраз уақытқа дейін алдыңғы әйнекті басып қалуы мүмкін. Тіпті тазалағыштар қосулы болса да. Гидроплантацияны болдырмас үшін судың ұзаққа созылуына дейін жылдамдықты азайтыңыз. Соңғысы сөздің тура мағынасында көліктің суда жүзетінін білдіреді. Көлік нөлдік ауырлықта болғандай, мұздай сезім бар. Мұндай жағдайларда кенеттен қозғалыс жасамау және газ педальын біркелкі босату жақсы.
Көптеген жүргізушілер көлік құралының жабдығы мен модификациясы оларды дымқыл жабындарда қауіпсіз сақтайды деп қателеседі. Жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, бұл модель тек ескерту және жауапты драйвермен бірге жұмыс істейді. Белгілі бір жағдай кезінде жиі кездесетін қателік - үрей мен қорқыныш. Егер сіз қорқатын болсаңыз, онда сіз көлік жүргізбеуіңіз керек. Мысалы, көлікті сырғанау кезінде руль дөңгелегін сырғанау бағытына бұрып, тежегіш педальын біркелкі басып, фильмдердегідей руль дөңгелегін қатты бұрмау керек. Жаңбырда көлік жүргізу тәжірибесі аз болса, алдыңғы көліктің алдында, қауіпсіз қашықтықта болған дұрыс - мамандар кеңес береді.