Жақсы мотор майын таңдау үшін көрші механиктен кеңес сұрау немесе пайдаланушы нұсқаулығын оқып шығу жеткілікті сияқты.
Нұсқаулық қолыңызда болмаса және машина бірнеше ондаған жылдар бұрын болса ше? Өндіруші ұсынатыннан жақсырақ май болса ше? Осы сұрақтарға жауап беру және сіздің көлігіңіз үшін ең жақсы майды таңдау қиын емес, егер сіз бүкіл әлем бойынша автомобиль өндірушілері пайдаланатын мотор майларының екі негізгі классификациясын білсеңіз.
Тұтқырлық
Мұнайдың бұл қасиеті туралы барлық дерлік автокөлік әуесқойлары біледі. Қысқаша айтқанда, бұл параметр қозғалтқыш майы қолданылатын сыртқы температураны анықтау үшін қолданылады. Бірақ оның өзіндік ерекшеліктері бар.
Бұл классификацияға сәйкес (ресми SAE деп аталады) тек қыста немесе тек жазда қолдануға арналған майлар, сонымен қатар барлық маусымдық майлар бар.
Қысқы майлардың 6 түрі, жазғы майлардың 5 түрі, ал барлық маусымдық майлардың көптеген түрлері мен комбинациялары бар. Барлық қысқылардың атауында саны мен W әрпі бар, мысалы, 5W немесе 10W. Жазғы майларда тек сандардан тұратын температуралық белгілер бар. Барлық маусым, екеуі де. Мысалы, 5W-30.
Әртүрлі маркалы автомобильдер мақсатына байланысты әртүрлі майларды қажет етеді. Бұл бір қозғалтқышта жапсырмада көрсетілген әсерді беретін майдың басқа қозғалтқышта жоқ екенін білдіреді. Яғни, ол жұмыс режимін сақтайды, мысалы, жаңа BMW көлігінде +30 және -20 температурада, бірақ Мерседес автокөлігінде қолдануға жарамсыз.
Әмбебап майлар жоқ. Сондықтан өндірушілер әдетте белгілі бір үлгілерге арналған майларды өздері шығарады. Барлығы бұл жағдайда қозғалтқыштың түріне және көліктің ескілігіне байланысты.
Қорғаныс пленкасы
Майлардың келесі классификациясы оларды қорғау кластарына бөледі. Бензин қозғалтқыштары, дизельдік және әсіресе жүк көліктерінің, автобустардың және басқа да ауыр техникалардың қуатты дизельдік қозғалтқыштары үшін.
Мұның себебін түсіну оңай. Бензин қозғалтқышы майдың қорғаныс қасиеттеріне аз талап етеді. Дизельді отынға сұраныс жоғары. Сонымен қатар, дизельді қозғалтқыш жұмыс істеуі үшін арнайы тазалау әсері бар май қажет.
Сондай-ақ, әрбір май жұмыс ортасында қорғаныш пленка жасайды, ол автомобильді тозудан қорғайды. Бұл пленка неғұрлым жұқа болса, соғұрлым үнемді отын шығыны болады. Сонымен қатар, қозғалтқыштар (көбінесе жапондық) бар, олардың жүйелері классикалыққа қарағанда жұқа. Олар өз жұмыстарында тек осындай мотор майын пайдаланады, оны пайдаланудан олардың тозуы көбеймейді.