Өкінішке орай, әрбір жүргізуші бұл мәселеге тап болуы мүмкін және танымал сенімге қарамастан, отандық автокөліктерде ғана емес. Жапондық көліктердің қызып кету жағдайлары жиі кездеседі. Ал, егер қозғалтқыш қайнаса, онда салдары өте әртүрлі болуы мүмкін, соның ішінде күрделі жөндеу немесе тіпті қозғалтқышты ауыстыру, бұл өте ыңғайсыз ғана емес, сонымен қатар қымбат. Әрине, қан кетуден, содан кейін оның салдарын жоюдан гөрі жағымсыз жағдайдан аулақ болу әлдеқайда ақылды.
Неге назар аудару керек
Көлік жүргізу кезінде температура сенсоры әрқашан сіздің назарыңызда болуы керек. Көрсеткі «қызыл» аймаққа енбеуі керек - бұл сіздің «жүз пайызды» итергеніңізді білдіреді (бұл зымыран туралы ғылым емес!). Көлігіңіздің қозғалтқышындағы температура 100 градустан асты. Бұл жағдайда сорғыштың астынан бу шығуы мүмкін, тіпті салқындатқыштың иісі бар. Егер сіз осы белгілерді байқасаңыз, жағдай нашар - сіз қызып кеттіңіз. Бұл мәселенің жанама белгісі пештің жұмысын тоқтатуы болуы мүмкін.
Не істеу
Қозғалтқыш қайнап жатыр, жүргізушінің миы да шегінде. Ең алдымен, екеуің де мүмкіндігінше тез суытуларың керек. Температура сенсорының инесі қауіпті бағытта қауіпті жылдамдықпен қозғалса, сіз көліктердің тығыз ағынында тұрып қалсаңыз, қыздырғышты максималды түрде қосып, осылайша жолдың шетіне шығуыңыз керек. Көрсеткі тыйым салынған қызыл аймаққа жеткен болса, дереу тоқтату керек. Содан кейін сорғышты сәл ашып, қолғап киіп (бірақ шүберекті қолдануға болады) радиатор қақпағын бұрап алу керек. Дегенмен, қозғалтқышты өшіріп, оны он-он бес минут суытып, содан кейін ғана қақпақты бұраңыз. Бұл процесс біркелкі өткен жағдайда, ашаны басып, оны толығымен бұрап алу керек. Бұл манипуляцияларды орындау кезінде ерекше күтім мен сақтық қажет, әйтпесе қолдарыңызды және тіпті бетіңізді күйдіріп алу қаупі бар.
Сонымен, ең бастысы - қозғалтқыш салқындағанша күту. Қатты қызып кету жағдайында бұл шамамен жарты сағатқа созылуы мүмкін. Қолыңызда антифриз болмаса, алдымен кеңейту цистернасын алып, одан радиаторға су құйып, радиаторға су қосу керек. Сұйықтықты қосқаннан кейін қозғалтқышты іске қосып, желдеткіштің жұмысын тексеру керек, сонымен қатар термостат шлангілерін тексеру керек. Төменгі бөлігі суық болса, бұл термостаттың ашылмағанын білдіреді. Бұл жағдайда оны жаңасымен ауыстыруға тура келеді. Қолда қызмет көрсету станциясы болмаса, клапанды термостаттан алыңыз. Сіз сұйықтық қосып, ағып кетуді таптыңыз ба? Оны жоюға тырысыңыз. Ең қауіпсіз нәрсе - қызмет көрсету станциясына бару.
Қызып кетудің себептері
Көбінесе қозғалтқыш жазғы аптапта қайнайды деп сену дұрыс емес. Бұл мәселе жыл мезгіліне байланысты емес. Ең көп таралған себеп - қозғалтқыштың салқындату жүйесінің нашар жұмысы. Көбінесе салқындату жүйесінде сұйықтықтың айналуына әкелетін су сорғысы жарамсыз болып қалады. Мұның себебі радиатор (әсіресе жүйедегі сұйықтық сапасыз болса немесе суды қосу керек болса) немесе термостат болуы мүмкін. Көбінесе жүргізушінің өзі ақаулықтың себебі болады - ол қозғалтқышты дұрыс емес режимде басқарғанда, дұрыс емес берілісте ұзақ уақыт жүргізгенде. Бұл жағдайда сіз қыс мезгіліне қарағанда жазда сәл ертерек қайнатасыз. Қозғалтқышты оқшаулаудың қосымша құралдары да қызып кетуді тудыруы мүмкін, әсіресе еріту кезінде.
Ескерту оңайырақ
Қозғалтқыштың қайнауын болдырмау қиын емес: салқындатқыштың деңгейін бақылаңыз, кем дегенде 4 айда бір рет желдеткіш пен сорғы жетек белдіктерінің керілуін тексеріңіз және мезгіл-мезгіл радиатордың сыртын тазалаңыз. Жүйе түтіктерінде жарықтар табылса, бұл түтіктерді ауыстыру қажет.