Барлық автомобиль суспензияларының конструкциялары ұқсас құрылымға ие. Атап айтқанда, доңғалақ торы көлденең және тік жазықтықта еркін қозғалыс үшін шарикті қосылыстар арқылы деп аталатын рычагтарға орнатылады. Амортизаторлар серіппелермен бірге жолдың бұзылыстарымен жүру кезінде дірілді жұмсартуға жауапты. Маневрлер мен бұрылыстар кезінде жүктің аспа блоктары арасында біркелкі бөлінуін қамтамасыз ету үшін тұрақтандырғыштар қолданылады - шанақтың тірек арқалықтары мен хаб блогы арасындағы көлденең бекітулер. Олардың рөлі, шын мәнінде, автомобильдің орамын азайтуға байланысты. Тізімде көрсетілген барлық суспензия бөліктерінің қызмет ету мерзімі әртүрлі және біркелкі емес тозады. Автокөлік шассиінің «өмір сүру мерзімін» қалай ұзартуға болады, оның мерзімінен бұрын істен шығуына жол бермейді?
Профилактикалық қызмет көрсету және уақтылы тексеру Сонымен, сіз бірінші назар аударғыңыз келетін нәрсе - шарикті қосылыстар. Бұл топсаларсыз суспензия жасау мүмкін емес. Заманауи автомобильдерде шарикті қосылыстардың жалпы саны бірнеше ондаған бөлікке жетуі мүмкін. Қарастырылып отырған топсалар жабық нұсқада шығарылады. Олар тек бір рет майланады - орнату кезінде. Тіректер резеңке етікпен шаң мен кірден қорғалған. Шындығында, шұңқырлар мен бұдырлар арқылы жүру кезінде соққының ең ауыр бөлігін шарикті қосылыстар алады, өйткені олар хаб жинағына қатты бекітілген. Осы факторға байланысты олар өте тез тозады. Осылайша, машинаны қарқынды пайдалану кезінде ілмектерді маусымына кемінде бір рет өзгерту керек болады. Уақытында ауыстырмау жолда ауыр зардаптарға әкелуі мүмкін. Соққы жүктемелерінен басқа, егер ол ластанса және етік сынса, шарикті қосылыс тез істен шығуы мүмкін. Қарастырылып отырған бөлшектердің қызмет ету мерзімін ұзарту үшін жолдың бұдырларымен мүмкіндігінше мұқият өтіп, резеңке қорғаныс қақпақтарын мезгіл-мезгіл тексеріп тұру керек.
Әрі қарай амортизаторларға көшейік. Бүгінгі таңда автомобильдердің басым көпшілігі майлы «амортизаторлармен» жабдықталған. Мұндағы тербелістердің сөнуі құрылымның қуыстарындағы сұйықтықтың қозғалысына байланысты болады. Амортизаторлардың ішіндегі май қызады, қопсыту энергиясын тұрақтандырады. Бұл қондырғылардың дизайны өте қарапайым және сенімді, сондықтан штанганың кептелуі немесе оның деформациясы күшті соққылар кезінде ғана мүмкін болады. Амортизаторлардың қызмет ету мерзіміне ең алдымен майлау материалының тозу дәрежесі әсер етеді. Уақыт өте келе май сұйыта бастайды және қоспалардың тиімділігі төмендейді, бұл штангалардың нашар майлануына және резеңке тығыздағыштардың тез қартаюына әкеледі. Майдың тозуына амортизатор мен қоршаған орта арасындағы нашар жылу алмасу қатты әсер етеді. Неғұрлым нашар болса, май соғұрлым қызады және тиісінше тозады. Амортизаторлардың мерзімінен бұрын істен шығуын болдырмау үшін беті нашар қара жолдарда жүруді азайту керек, сонымен қатар осы компоненттерді үнемі жуу керек.
Өздеріңіз білетіндей, серіппе амортизатормен бірге жұмыс істейді. Дизайндың қарапайымдылығына байланысты ол берік және берік. Оның жұмысына әсер ететін жағымсыз факторларға коррозия және шамадан тыс жүктеме жатады. Сонымен, егер машина жиі шамадан тыс жүктелсе, серіппелер уақыт өте келе қаттылығын жоғалтады, ал тоттану сынғыштықтың жоғарылауына ықпал етеді. Бір кезде шұңқырдан өтіп бара жатқанда серіппе жарылып, қатты соққыдан амортизатордың штангасы майысып, кептеліп қалуы мүмкін. Мұндай бұзылу мүмкіндігін болдырмау үшін амортизаторлар сияқты серіппелерді жиі жуу керек және шамадан тыс жүктелмеуі керек.